Atlassian პროდუქტების გამოყენება საგანმანათლებლო დაწესებულების მენეჯმენტისთვის
ანოტაცია ინფორმაციული საზოგადოების ფორმირება დიდადაა დამოკიდებული საგანმანათლებლო დაწესე¬ბუ¬ლებათა ინფორმატიზაციის დონეზე. ეს კი, თავის მხრივ, ციფრული ტექნოლოგიების (DICT) დანერგვით ხდება ორგანიზაციაში. სტატიაში განხილულია Atlassian კორპორაციის პროდუქტების სტრატეგიული ინტეგრა¬ცი¬ის საკითხი საგანმანათლებლო დაწესებულების მენეჯმენტში. მასში განხილულია, თუ როგორ შეუძლია Jira-ს პროექტის მენეჯმენტმა, საკითხების თვალყურის დევნებამ და თანამშრომლობის ინსტრუმენტებმა გაა¬მარ-ტივოს ადმი¬ნი¬ს¬ტრაციული პროცესები, გააძლიეროს კომუნიკაცია და გაზარდოს საერთო ეფექტიანობა საგანმანათლებლო გარემოში. წარმოდგენილია რეალურ სამყაროში არსე¬ბუ¬ლი მაგალითები და საუკეთესო პრაქტიკა Jira ტექნო¬ლოგიის შესაძლებლობების გამოსა¬ყენებლად, რათა მოქნილად განხორციელდეს აკადემი¬ური პროექტების, სტუდენტური სერვისების და ადმინისტრაციული სამუ¬შაო¬ების მართვა. იგი ამაღლებს ორგანიზაციის მომხმა¬რებელთა კმაყოფილებას და ხელს უწყობს საგანმანა¬თ-ლებლო პროცესების მენეჯ¬მენტის სრულყოფას.
საკვანძო სიტყვები — განათლება. ინფორმაციული საზოგადოება, სასწავლო პროცესი. Atlassian, Jira Service Management, აპლიკა¬ცია, ორგანიზაცია, მომხმარებელი.
ოთარი მაჩალაძე – საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი, თბილისი, საქართველო
otomachaladze@gmail.com