ნაშრომის კვლევის ობიექტს წარმოადგენს ინფორმაციული ტექნოლოგიების ტექნიკური და პროგრამული უზრუნველყოფები, რომლებიც შესაძლოა გამოყენებულ
სტატიაში განხილულია ის მოთხოვნები, რომლებიც აუცილებელია თანამედროვე სკოლის პედაგოგების მომზადებისთვის, შეფასების პრინციპები და მიდგომები,
ნაშრომში განხილულია სწავლების შე-ფასებისა და დიაგნოსტირებისათვის საუკეთესო ინსტრუმენტი – ტესტირება ტექნოლოგიების გამო-ყენებით, რომელიც
სტატიაში წარმოდგენილია საგნობრივი არეს ანალიზის საფუძველზე მონაცემთა ბაზის ავტომატიზებული პროექტირება CASE ტექნოლოგიების გამოყენებით.
ნაშრომში წარმოდგენილია ადამიანურ-მანქანური სისტემების ადამიანი-ოპერატორის თვისებები და პარამეტრები, სტრუქტურულად გადაწყობადი სისტემების
სტატიაში წარმოდგენილია სასკოლო განათლების დაწყებით საფეხურზე, საგაკვეთილო პროცესში საინფორმაციო და საკომუნიკაციო